Vad e det för dag idag...

... Jo det är dagen då jag varit hästägare i 3 hela år! Dessa tre år är något som jag alltid kommer minnas som min ponnytid. Men jag har fattat ett beslut. Min ponnytid kommer vara i ett till år.

Planen för 3 år sedan var att jag skulle ha honom i 4 år och då skulle jag vara uppe och hoppa MSV B (1.20). Den planen är inte den samma som idag. Idag är planen att få honom så stadig som möjligt upp till LB och det har jag lyckats med tycker jag själv. Men det är upp till bevis den 17:de då jag tävlar LB för första gången det här året. Jag har ju fokuserat mig på att få bra resultat i LD och LC den här våren och mitt mål är uppnått! I dressyren hade jag inge planer för tre år sedan eftersom att jag inte tyckte om att rida dressyr då och nu har jag startat LA:1 och resultatet blev 61% så i dressyr har jag klarat av mer än förväntat. Men det som är mest otroligt är nog att jag startat fälttävlan och kommer ägna mitt sista ponny år till det. Tydligen så var det något som passade Spirit väldigt bra så nu ger vi allt vi har sista året tillsammans!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0