Tv:en var upptagen...

Som många kanske vet så är det fotboll på tv eller så har det vart? Men det spelar ingen roll. När det är fotboll på tv så tittar min pappa på det men min mamma gör inte det (och inte jga heller för den delen) utan vi sysselsätter oss med något annat till exempel åker ut till stallet. Men nu hade vi redan vart i stallet idag så då fick vi hitta på nått annat. Så jag letade reda på vårat Yatzy. Jag, mamma och min bror (till en början) satt och spela det och jag van 6 gånger av 7 spelade spel. Ganska så stolt! Men jag hade jävligt mycket tur så jag kanske ska satsa på lotto inom de närmaste timmarna. Dock fick jag aldrig någon Yatzy men inte dem andra heller.

Haha väldigt värt inlägg men det blir det sista för idag för nu ska jag gå och lägga mig. Jag vet att det inte är så sent, men jag är helt slut efter dagen och så ska jag upp hyfsat tidigt imorgon för jag hade tänkt att rida på förmiddagen imorgon, eftersom att jag har sommarlov nu!!! :D

Godnatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0