Thursday !


Idag är det torsdag och på schemat står det Uteritt med Olle och Träning på gym.

Det är nu bestämmt att Olle ska varvas ner inför sommarbetet. Ulla kommer att rida som vanligt och jag och mamma kommer varva Uteritter med lugna dressyr pass. Förmodligen så ska vi åka till strömsholm och hoppa terräng innan sommarbetet också, som en rolig avslutning på säsongen. Ska lägga in ett inlägg där jag sammanfattar säsongen också, så det kommer inom kort.

Ni kommer nog få läsa mycket om min egna träning under sommarn :) Fast bara om ni tycker att det är intressant och att det är något ni vill läsa om. Kommer inte bara bli det då vi kommer hålla igång Olle lite under sommaren så det kommer bli några rid-inlägg också ;) Men till min träning. Det jag kommer fokusera på i sommar är att förbättra min kondition och förstärka mina muskler i ben, rygg och mage. Kommer främst fokusera på ryggen då den krånglar lite fortfarande från min skada i höstas.

Men som sagt, om ni vill ha träningstips eller tips på nyttig mat som får dig att orka en hel dag i stallet är det bara att hojta till ;)

En bild från en uteritt förra sommaren :)

Allt från mig tills vidare !

Ha det bra !
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0