The day is finally hear!

Då var det dags att glömma bort vilken veckodag det är för nu är det sommarlov! Jag ska verkligen njuta av varje sekund, älskar sommar! Och efter sommaren så kommer jag förhoppningsvis inte gå tillbaka till Rudbeck för jag vill ju gå till Strömholm, eller snarare cykla.

Så skolan idag var bara att åka in till Västerås och sitta i ljushallen en stund sjunga 3 stycken sånger och sen gå till ett klassrum för att få betygen. Jag är jättenöjd över mina betyg jag har inte ett enda E utan jag har bara över det, jag har mest C men jag vill inte säga vad jag har för betyg i de alla ämnena, jag vet inte varför men jag vill bara inte göra det. Sen så fick jag en biobiljett eftersom att jag varit klassrepresentant under året så nu ska jag välja någon bra film som jag kan gå och kolla på.

Hoppas alla får en underbar och trevlig avslutningsdag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0