Terrängträning på Bastis!

Nu har jag kommit hem och ätit mat efter att tillbringat kvällen på Baståsen. Idag fick jag hoppa stora hinder! Förra gången så sa Sanna att jag skulle gå upp och hoppa lite 80 hinder men jag fick hoppa massa 90 hinder och det var svinkul! Sen så blev jag lite chockad över att vi ens kom över vissa utan problem. Men det var några som var lite jobbigare och där fick jag ha draghjälp för att Spirit skulle hoppa men efter lite om och men så kom vi över allt!
 
Men dagens roliga var när vi skulle hoppa ner i vattnet. Det finns ju ett upphopp men man kan ja ta det som ett nerhopp och jag har aldrig ridit ner för det förut men någon gång måste vara den första. Första gången så stannade han men andra gången hade vi lite draghjälp och då kom han ner i vattnet men jag vette fasiken vad han gjorde. Sanna sa att det såg ut som att han skulle dyka för han verkligen kollade på vattnet mellan frambenen... Konstigt kändes det att sitta på och jag slog i rumpan i bakvalvet, men ner kom vi!
 
Är helt slut av nattens aktivitet och träningen så det blir till att gå och krama kudden tidigt! Bilder och film kommer upp imorgon, det blev inte så mycket film för jag ville ha lite bilder och jag har kollat igenom kameran och det finns en helt underbar bild som är min nya favoritbild! :D
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

men hoppade du inte nerhoppet när vi tränade förra året för det vet jag att jag gjorde med caramelle :p

Svar: Nu när du säger det så kanske jag gjorde det, hehe... Mitt minne är ju lite som det är (a)
jumpoffbig.blogg.se

2012-06-20 @ 23:17:44
URL: http://tavlingsponni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0