Terräng

Var nere i strömsholm och hoppade terränghinder förra måndagen. Och jag måste säga det, SÅ JÄKLA KUL.
Jag tror jag har hittat min nya gren, vilken jäkla adrenalinkick. Hästen var också glad över att få galoppera snabbt och hoppa nya hinder.
 
Det roligaste måste nog ha varit det djupa vattenhindret. Olle tveka lite i början men sedan for vi bara igenom det som ingenting :D Olles ägare var där och hon tyckte vi båda var jätte duktiga och att Olle egentligen skulle ha gjort det här hela sitt liv. Det kan jag faktiskt hålla med om, det var en helt annan häst som galopperade över österängarna på strömsholm.
 
Det var riktigt kul, verkligen. Att Olle inte krånglade när vi skulle lasta honom hemma gjorde bara dagen bättre, duktig polle :D
 
Fina hästen :D denna bild är dock inte från Strömsholm :(
 
Ha det bäst!
Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0