Tålamodet har fått sig lite övning idag...

Eftermiddagen blev inte riktigt som jag planerat... Jag hade hoppats på en snäll ponny som stod still när jag bada/knoppa men nej. Han kunde inte stå still för fem öre! Mitt tålamod sattes verkligen på prov idag då Spirit först inte ville bli fångad i hagen och jag fick springa runt i värsta sjön och sen när jag väl fångat honom och är på väg in i lilla hagen mot utgången får han och hans polare fick lite damp så dem börjar galoppera och just då fastnade jag med ena skon i leran och så drog Spirit omkull mig och jag blev så jävla rädd... Att ligga på backen när tre hästar galopperar är inget som jag föredrar.
 
Resten av eftermiddagen gick ju som det gick. Jag försökte inte ens rida ordentligt jag red bara ut för att försöka lugna ner mig själv för jag var ganska så arg... Men vi får väl hoppas att jag är lugnare imorgon då jag verkligen inte får vara arg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0