Strömsholm dag 6!

Sista dagen på tävlingarna idag. Jag jobbade hela dagen på ponnyridningen och jag kan sammanfatta det lite kort: Vädret var INTE okej. Ponnysarna blev dyngsura och min jacka användes för att täcka hjälmarna så jag stod där i ösregnet med bar en tjocktröja... Men vad gör man inte för att barnen ska få rida lite dem också. Det var i alla fall många fler som red idag än igår men det var troligtvis på grund av att det var ponnyallsvenskan so gick idag och det kanske är lite roligare att kolla på.

Nu skulle jag egentligen rida på Spirit men jag är helt slut efter dagen. Känner att jag börjar få ont i huvudet, inte bra... Så Spirit fick en liten vilodag. Men nu har jag sommarlov så nu ska det bli två ridpass om dagen!

Under nästa vecka kommer jag skriva lite om alla hästar som står i Spirits stall just nu och jag kan säga att det är en hel del olika hästar. Det kom en till häst till Lärbo (stallet där Spirit står) igår och han är såå söt och han är en Islänning. Det är verkligen så kul att ha så många olika sorters hästar!

Men vi ses när vi hörs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0