Strömsholm dag 3!

Idag då så tog jag dagen lite som den kom. Satte klockan på typ halv 8 för att jag skulle ut till Spirit på morgonen, fast det blev inte så... Jag låg kvar i sängen till klockan tio och sedan någonstans vid 11 eller 12 åkte jag ner till Strömsholm för att kolla på tävlingarna. Jag hann se ganska mycket av 1,30 hoppningen och lite på 1,40 men jag åkte hem ganska så snart efter att 1,40 hoppningen börjat för jag måste snart ut till Spirit. Sen så ville jag inte vara så mycket i solen... Jag har nämligen bränt mig i hårbotten och det gör svinont.

Funderar på att testköra mina nya stövlar men jag är inte riktigt säker på vad jag vill rida idag. Jag är grymt hoppsugen så det kanske blir nått skutt kanske och om jag hoppar så skulle det vara bra att testköra stövlarna, vi får se om jag orkar ta med dem till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0