Söndag !


Igår var vi iväg till Strömsholm och tävlingarna. Vädret var inte på vår sida som Linnéa redan nämnt :)
Vi kikade lite på Omg 1 i Agria Allsvenskan sedan gick vi till utställningsområdet. Jag fick med med ett marinblått schockemöhle schabrak, ett Newmarket täcke, en piké och ett regnställ :) Det är alltid kul att komma hem med lite nya saker :)

Vi kollade på 1.40 hoppningen sen och jag lärde mig några saker. Det är väldigt väldigt nyttigt att kolla på dem större klasserna och se hur ryttarna rider där. Efter det åt vi lite och sedan började det vräka ner... Inte så kul väder.. Tanken var att vi skulle kolla på 1.50 klassen också, men med tanke på vädret så åkte vi hem efter Omg 2 i Agria Allsvenskan, det trista var att det slutade regna när vi åkte hem och sen regnade det inte mer, så kunde ha sett 1.50 hoppningen... Lite surt.

Så såg min söndag ut :)

Detta Schabrak fick jag med mig hem ;)

Ha de bäst!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0