Snart äre dags för ännu en dag på Strömholm!

Nyligen vaknat för att mamma ringde och väckte mig... Men jag kan ju inte sova bort hela dagen när det är Strömsholmstävlingarna. Plus att jag troligtvis kommer få jobba lite även idag fast att jag inte skulle det. Men, men jag är en sån person som ställer upp och hjälper till.

Igår var uppdateringen inte direkt på topp men det var för att jag inte fick någon tid över. Efter att jag kom hem efter skolan igår så åkte jag och min bror till Lustigkulla för att käka och sen åkte vi ner till Gula hästen och köpte kulglass. Mycket gott och speciellt när brorsan betalar. Efter det så slappade vi bara och lyssnade på musik tills klockan blev 3 och då ålte jag ut till Spirre. Där så red jag ut med Sophia och vi hade svinkul! Vi red till Lyckhem och klättrade i en backe och ja, det var ett tag sen vi gjorde det. Sen så galoppade vi runt den lilla åkern som ligger bredvid backen och det var ganska så högt gräs där. Men trots de höga gräset så var Katten och Spirit långt ifrån trötta...

Eftet stallet så firade jag lovet med Mickis i Gropen med lite godis. Jag hade väldigt trevligt och det var så himla fint väder så det var verkligen jättehärligt att sitta på bryggan och sola!

Men nu måste jag dra till Strömsholm, see yah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0