RESULTATET HAR KOMMIT!

Gissa vad som kom med posten idag!

Resultatet från antagningsprovet på Strömholm kom i ett stort kuvert. På pappret fanns kriterierna för det olika betygen man kunde få och såhär står det:

MVG = 60p
Innebär:
Den sökande bedöms ha en ganska bra sits som möjliggör god hjälpgivning och känsla för inverkan

VG = 30p
Innebär:
Den sökande bedöms ha en tillfredställande sits som möjliggör godtagbar hjälpgivning och visar prov på inverkan.

G = Godkänd utan extre poäng
Innebär:
Den sökande bedöms ha en godkänd sists som möjliggör viss hjälpgivning, men med något svag inverkan.

IG = Ej aktuell för antagning
Innebär:
Den sökande bedöms ha en icke godkänd sits vilket ger en otillfredställande inverkan. För närvarande bedöms den sökande inte kunna tillgodogöra sig utbildningen, men med fortsatt regelbunden träning för instruktör finns förutsättningar för att döka och eventuellt komma in nästa år.

Mitt resultat blev VG och jag är sjukt nöjd! Dem är verkligen stenhårda så jag kan inte vara mer än nöjd. Så nu får jag 30 extra poäng som jag får lägga till på mina hödstadiebetyg och då får jag 315 poäng så det ska nog mycket till att jag inte skulle komma in. Jag är verkligen så sjukt glad! Nu känner jag mig jättetrygg, jag tror det är typ 99% chans att jag kommer in så nu kan jag verkligen andas ut och bara vänta in datumet som jag får reda på om jag kommer in eller inte. Så sjukt härligt! :D

Jag vet att det blev spegelvänt men där har ni bevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0