New stuff!

Jag och mamma tog en sväng in till stan för att köpa ett nytt vitt drssyrschabrak och blindbrodd och den här gången blev det bara en sak mer som följde med hem och det var ett par ridbyxor. Jag har varit på jakt efter ett par nya ett tag nu och nu när det är 50% på Hööks så slog jag till på ett par vanliga jeans ridbyxor. Alla kläder runt hästsport är så sjukt dyrt och jag tycker inte om det. Priserna tar bort glädjen från att shoppa, jag älskar att shoppa och jag verkligen älskar fynd men jag hittar aldrig några fynd bland ridkläder vilket jag tycker är jättetråkigt.
 
Vi hittade inget dressyrschabrak som jag tyckte om på Hööks så vi åkte vidare till Glada Hästen och där så fanns det ju bara svin dyra märkes schabrak som kostade minst 500kr och de var inte ens fina... Men jag fick ögonen på något vitt långt ner i högen med schabrak och det var ett helt vitt, utan märke, stilrent och prisvärt! Så vår lilla shoppingtur blev rätt bra tillslut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0