Min nationaldag!

Nu är jag äntligen hemma efter att ha varit på Strömsholm heeela dagen och sen efter det vart en sväng in till Västerås för att fira min kusse som blir tonåring på lördag.

Det har inte hänt så mycket annat idag men när jag var på Strömsholm så kunde jag inte säga nej till ett fantastiskt erbjudande! Även jag har köpt ett par Tretorn Falsebo stövlar och jag älskar dem! Jag var faktiskt på jakt efter ett par nya stövlar för om jag kommer in på Strömsholm så kommer jag inte orka ta med mig ridsakerna till och hem från skolan varje dag. En hjälm visst det är lugnt men stövlar är så himla otympliga och dryga att ta med sig överallt, speciellt på cykel...

En fin bild på mina "älsklingar"! :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag fyller på söndag ;)

2012-06-07 @ 07:58:06
URL: http://felle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0