Midsommarafton!

Timmarna bara flög förbi nere på Strömsholm och det tog aldrig slut på barn. Hästarna fick inet mycket vila och inte vi ledare heller för den delen men det är så det ska vara när man är iväg på ponnyridning. Det var verkligen jättekul att det gick så bra och att barnen bara strömmade in, vi hade med oss fyra ponnysar och deras högsta paus var väl runt 2 minuter kanske. Jag fick äran att gå men lilla söta Polly ganska länge men efter ett tag började det kännas i foten... Jag hade kunnat gå mer om rundan vi gick på var plan men det var den inte riktigt så det kändes lite i foten. Men går man inte med en ponny får man slänga upp barn på hästarna så då fick jag göra det istället.
 
Spirit fick stå idag efter att han gått ganska så hårt tidigare i veckan plus att det blev lite ont om tid nu eftersom att ponnyridningen var mitt på dagen. Så nu ska jag inte göra någonting resten av kvällen, sitta hemma och bara ta det lugnt, ta hand om Turbo när mamma och pappa ska iväg på lite midsommarfirande med mammas jobbarkompisar. Jag ska se till att hitta någon riktigt bra film och mysa i soffan med Turbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0