Lite Information då :)


Jaa då kommer lite information om dem senaste dagarna då !

Söndag: Tävling i Wirsbo. Hoppade individuellt 105 och Laget 100. Olle har inte riktigt varit sig själva på sistone, men inte jätte olik sig så vi körde på ändå. Är inte jätte nöjd över dagen men den var helt okej. I 105 var han pigg och framåt, någorlunda allefall. Resultatet blev dubbel nolla och en 6:e plats men ingen placering. Är inte helt nöjd över ritten då de kändes som om vi var av och på under nästan hela banan. Men jag är superglad över dubbelnollan :D I laget fick vi 10 fel, en vägran, en rivning och 2 tidsfel. Jag red inte ordentligt så det är inte mer med det. Tävlingsplatsen var jättefin, hade önskat lite finare väder och en något torrare bana då det var utomhus.

Måndag: En helt vanlig skoldag, väldigt slapp då det var antagningsprov som min kära vän Linnéa var med på ;) Stalltjänsten var... uhm, rastlös? Jaa vi var väldigt många så vi stod mest och hjälpte dem som var på antagningsprov så vi i ettan gjorde inte så mycket, vilket kändes väldigt konstigt :) Sedan kollade vi på antagningsprovet, och jag är så stolt över Linnéa :D Hon var så duktig och jag kan säga att hon fick beröm av mina klasskamrater över hur fint hon red Harrison :D Tyvärr missade jag när hon red Corazon då jag hade hagbyte, men jag hörde att det hade gått bra :D

Tisdag: Inte mycket i skolan, på stalltjänsten tömde vi några boxar i remontstallet och rensade lite ogräs ;) Sedan var det dags för ridning. Bara lugn uteritt 2 & 2. Lite komiskt så fick jag Corazon ;) Jag kan säga det så att Antagningselverna hade inte kört slut på henne för hon var väldigt pigg :D Sedan var det avslutning på KZ så med andra ord så har jag SOMMARLOV nu. Dock så fruktar jag inför det, kan säga att jag kommer vara ganska rastlös på dagarna... På kvällen bar det av till Hallsta och Olleman. Tanken var att jag skulle rida ut men det slutade med hoppträning för Yannic :) Tanken är att jag ska hoppa för Yannic i höst, så mamma tyckte att det var en bra idé att prova idag och se så det funka bra, och det kan jag säga att det gjorde :D Var så otroligt glad efter träningen :D Även om det gick mindre bra i början så avslutade vi riktigt bra, jag förstod verkligen vad Olle behövde och hur jag skulle göra ;) Jag har otroligt mycket kvar att lära mig av den hästen ;)

Onsdag: Är otroligt missnöjd över mig själv, har suttit inne precis hela dagen och inte gjort ett skit, det enda som var bra över idag var att jag fick träffa min pojkvänn en liten stund. Min fina älskling <3 Annars inte ett skit, inte stolt över mig själv för 5 öre...

Japp, det är vad jag har gjort dem senaste dagarna.

En av dem nya favvo-bilderna på Prinsen och Jag <3

Ha det bäst!
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0