Hoppträning 4/6

Idag var det hoppträning och det var för att min tränare åker till Sicilien och är borta på torsdag. Vi har länge haft mycket banträning och det har varit roligt men nu så hade vi mera gymnastikträning. Vi va väl lite halv duktiga idag kan man säga. Vi var inte riktigt vakna från början men det är nog troligtvis för att jag va ganska så trött från dagen på Strömsholm även fast det inte var så mycket fysiskt arbete. Men det tar på krafterna att vara så nervös som jag var.

Men tillbaka till träningen, första öveningen vi gjorde är lite svår att förklara för den är ganska så svår. På hindret som ser ut som ett stort kors skulle vi rida över med lite volter så att vi kom rakt på alla bomar och det var då som varken jag eller Spirit var speciellt vakna. Men efter andra varvet så började vi komma in lite bättre i rytmen. Sen stutsen och långsidan finns inte så mycket att skriva om för det är sånt som båda jag och Spirit kan väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0