Hoppträning 31/5

Sorry hann inte med att skriva om träningen igår. Så jag skriver lite om den nu fast jag har ingen film än eftersom att jag inte laddat in filmerna på datorn än men fixar väl det ikväll.

Träningen blev inte alls som jag trodde att den skulle bli. Eftersom att det var Pay'n Jump på gräsbanan så var alla hinder där ute så det fanns inte speciellt mycket hindermaterial i ridhuset så vi hoppade i paddocken istället. Men det blev en liknande övning men inte riktigt. Spirit var jättesnäll men lite seg fast det blev lite bättre när jag började rida ordentligt.

Finns inte så mycket mer att skriva om för allt flöt på så himla bra och det har det gjort i några veckor nu. Får bara hoppas att det flyter på lika bra på lördag när jag är i Wirsbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0