Hoppträning 21/6 2012 <3

Hann inte med att skriva något om träningen igår för jag hängde med mamma och en av hennes jobbarkompisar till en annan jobbarkompis för att "busa" lite. Hon som vi busade hos fyller 50 år idag och så hade hon gift sig utan att sagt något så mamma tänkte inte låta henne gå "ostraffad". Jag tycker själv att vårt pynt blev riktigt fint!
 
Men om hoppträningen nu då, Spirit var sjukt duktig! Jag hade en sån bra känsla och jag ville verkligen bevisa för mig själv att vi kan ta oss runt en 1m bana utan att stanna. I framridningen gjorde vi lite enskilt för det var bara jag och en till som tränade, ganska så chill! Vi som red behövde rida lite olika saker så vi red runt lite medan Karin gav oss lite hjälpande ord. Spirit blev riktigt mjuk och fin och det kändes jättebra att få rida igenom honom ordentligt på marken. Sen så när vi började hoppa fram så var jag lite flummig men det blev bra tillslut. Sen blev banan 1m och asså... Jag tror aldrig att jag ridit så som jag gjorde, eller jo kanske för jättelängesen. Det kändes verkligen som om att det var 2010 igen! Älskade 2010!!
 
Nu så ska jag käka lite frukost och åka ut till stallet för att mocka och fixa sen blir det till att åka på ponnyridning nere i Strömsholm!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0