Godmorgon, hehe...

Jag har sovit i 13 timmar idag... Jag fattar inte hur jag kan sova så länge! Hade jag inte hört min bror vid klockan 12:40 så hade jag inte vaknat... Jag var inte ens ute igår! Mamma vakna vid samma tid men hon hade ju varit på fest och kom hem senare än vad jag gick och la mig. Jag har verkligen inte gräns på hur länge jag kan sova... Och nu är hela dan borta.
 
Josse har Spirit idag så jag kanske vilade ut mig när jag kunde? Who knows... Det kanske var jobbigare än vad jag trodde att vara på ponnyridningen igår, men tanke på ponnyridningen... Jag har värsta fina brännan på ryggen. Jag hade brottarlinne på mig igår så jag har en sån bränna plus BH-bands bränna... Jättesnyggt! Fast det är bara på ryggen?
 
Aja, ha en bra dag allesammams! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0