God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt!

Det blev en lite konstig morgon idag. Jag går upp i vanlig tid (lite senare än vad klockan ringer) och så fixar jag mig lite, äter frukost osv. Men jag missa bussen... Men det va faktiskt lite tur för jag har ingen lektion nu på morgonen! Fast en liiite jobbig sak är att jag inte vet om jag har min andra lektion idag... Det är fortfarande lite oklart. Jag tycker själv att det är ganska så onödigt att gå på den för det finns ingenting kvar att göra. Så om vi inte har den lektionen är jag ledig! Så om jag är det så blir det Strömsholm som gäller i eftermiddag! Hoppningen och dressyren för fälttävlan går idag och terrängen imorgon (lite synd att jag valde att stå på ponnyridning imorgon...) men jag kan ju kolla på dressyren och hoppningen! :D

Vi hörs och ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0