Gårdagens hoppträning...

Usch och fy! Känslan på gårdagens träning var sjukt dålig. Jag va sur för en liten skit grej och det märktes så tydligt... Vi skulle hoppa ett räcke som stod på volt och det låg på 1m så Spirit tyckte det var jättejobbigt att hoppa de så han stanna flera gånger och jag blev bara argare och argare vilket inte är så bra. Men vi kom över till slut i alla fall men jag var fortfarande arg så han stannade på två andra hinder också. Jag blev så ledsen för det var verkligen jättejobbigt att han stannade, jag har levt på rosa moln i ett par veckor nu och igår fick jag en reality check och det var inte direkt någon mjuk landning... Jag ville bara gråta. Men jag kämpade mot tårarna och försökte fokusera på framridningen som var jättebra! Där red vi travbommar på volt i båda varven och Spirit var väldigt avslappnad och fäldigt följsam vilket jag tycket jättemycket om. Så jag är jättenöjd över framridningen men inte själva hoppningen. Men det är väl bra att det kom fram igår så att det inte kommer fram på söndag då det är tävling i Köping och jag ska starta årets första LB! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0