Fy för vidriga insekter....

Dagen började med att jag lömt bort att vi hade HARKUS möte så jag ringde mormor om sista minuten skjuts så jag hann till mötet i tid! Stolt där! Mötet varade i ungefär en timme och vi var värsta duktiga på att hålla oss till ämnet, med vissa små undantag.
 
Efter mötet så skulle min skjuts till apoteket en sväng och kön var väldigt lång och jag satt i bilen i typ en timme och jag tror jag somnade några minuter så jag blev värsta pigg när jag kom hem! Så nu har jag varit en duktig dotter och rensat ogräs men jag är långt ifrån klar... Jag tycker inte speciellt mycket om insekter och det kryllar av äckliga insekter i rabatterna så det tar lite extra tid eftersom att krypet måste försvinna så att jag inte ser det innan jag kan fortsätta. Men vad gör man inte för att göra sina föräldrar glada! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0