Fullt med folk på bergsgatan 32!

Riktigt fullt har det inte varit, det har varit mer folk här hemma. Men det blir mycket folk när man har en ganska så medelstor släkt och man har kalas för lilla mig! Eftersom att jag fyllde år i torsdags så var vi ju tvungna att bjuda hem massa släkt och min plan var att bjuda in så många som möjligt för så blir det mer presenter! Det blev en del presenter och jag är jätteglad över allt. Jag fick en hel del pengar så nu har jag råd med allt som jag vill inskaffa til sommaren. Sen så har jag råd med en kurs som västmanlands ridsportsförbund annordnar i mitten av augusti på Strömsholm! Kommer bli awesome!

Efter att allt folk fikat klart och åkt hem så åkte jag och mamma ut till Spirit för att bada och fixa det sista inför tävlingen imorgon. Jag hade tänkt knoppa och testa något nytt (måååånga knoppar) men det såg bara fel ut och efter att jag knoppat ett par knoppar redan så orkade jag inte knoppa igen så det blidde inga knoppar. Men det är ju hoppning och då kan man ha utsläppt man!

Rosor+500kr från farmor och farfar (och två ljusstakar men de fick inte plats på byrån)
Orkidé+300kr på Staduim från farbror m. fam
Midsommarblommor+500kr från mormor och morfar
Kort+Godis från Jessica och Lena
Två pikéer från morbror och kusiner
Bodyshop kit från Mickis
200kr på Stadium från gudmor/fadder m. fam
300kr på Stadium från morbror m. fam
300kr på Staduim från Fredrik (bror)
Halva kursen på strömsholm från mamma och pappa

Mycket nöjd och glad över mina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0