Och hemlisen är...

Nu väntar väl alla på att få veta vad hemlisen är för något. Ja... Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Igår klockan 17:00 så skulle jag infinna mig i Strömsholm och där var det upprop och lite snabb information. Sen så blev klockan typ 21 och då var det dags att sova. Sen på morgonen klockan 06:55 så var det samlig i stallet för morgon stalltjänst. Nu kanske man förstår vad hemlisen är. Jag var på antagningsprov till Strömsholm (samma linje som Johanna går). Vi fick ha stalltjänst med ettorna (Johanna) och sen så vid 9 var det dags att rida.

Jag red en häst som hette Harrison och han va så sjukt lik Spargo (som står på klubben) fast han var inte lika stor som Spargo. Alla ni som vet vem Spargo är och vet vad jag tycker om honom så vet ni att jag älskar den hästen. Det var så sjukt kul att rida Harrison och han gick verkligen jättefint och känslan jag hade var helt underbar!

Efter en stund så skulle vi byta häst och då fick jag rida en häst som hette Corazon. Hon var väldigt het och jag är inte så van med sådana hästar men jag tyckte att jag klarade av det hyfsat bra i alla fall. Jag tror att det är en sådan typ av häst som jag vill ha senare när jag inte har kvar Spirit. Även fast Corazon var vältigt het så gick det ändå jättebra. Jag är så sjukt nöjd över min prestation och hästarna är helt underbara!

Nu är det värsta kvar... Väntan på om man kommer in eller inte... Jag hatar att vänta! Jag vill ha besked på en gång!

Nu ska jag iväg på hoppträning med lilla tordan så vi ses! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0