Dagens ridning 11/6

Idag blidde det lite lite dressyr i paddocken. Spirit var verkligen jättestel men det blev lite bättre efter en stund. Jag var även tvungen att rida fint och bra för Mickishängde med ut till stallet idag (eller snarare hon släpade mig ut för hon ville gå en promenad...). Så jag gick till stallet idag! Stolt!

Jag hade tänkt träna lite på dressyrprogrammet som jag ska rida den 30 när det är DM i fälttävlan. Kommer gå jättebra! Eller inte... Jag är alldeles för lat för att verkligen rida igenom Spirit så att han håller sig lite fin i några dagar. Men snart så har jag nog tröttnat på att vara ledig så då kommer jag säkerligen vilja jobba Spirit lite mer och lite längre. Men denna vecka så har jag fullt upp! Resten av idag och imorgon ska jag städa så att det skiner här hemma eftersom att jag ska ha ett litet födelsedags kalas på lördag. På onsdag ska jag fixa allt till tävlingen på söndag och på torsdag så bokade Mickis upp mig på förmiddagen och på kvällen är det hoppträning. Sen på fredag så blir det till att rida Spirit på morgonen för jag vill åka till Eskilstuna på Rix Fm festival då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0