Dagens planering!

God morgon allesammans!

Jag måste då säga att det är grymt skönt med sommarlov. Man kan liksom bestämma när man vill gå upp själv. Men jag kunde inte gå upp hur sent som helst för jag måste ut till stallet för att rida och putsa alla saker tills på söndag. Kommer inte hinna med det om jag inte gör det idag...

Sen ikväll blir det en liten "återträff" med lite kompisar från Tunbo. Fast det är bara en av dem som jag inte träffat på typ ett år. Men han går i skola i typ Kalmar eller nått så det är en bit... Så planerna för kvällen är att umgås med dem och grilla sen gå och kolla på 96:ornas Tunboshow där den häär tjejen är med. Ska bli skit kul att gå och kolla på den. Förut när man sett Tunboshowerna så har man längtat efter sin egen men jag var med förra året så det kommer nog kännas lite konstigt.

Nej, men nu måste jag cykla till stallet vi ses! :D


Kommentarer
Postat av: Mickis

Lägg upp bilderna!! :D

2012-06-14 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0