Dagens planering, lite smått

Dagen börjar med att mamma väcker mig för att vi ska ut till stallet och fodra och släppa ut hästarna. Det var ett tag sen vi hade morgonfodringen men det är alltid lite uppfriskande att vara i stallet tidigt på morgonen.
 
Klockan 10 ska jag vara i Baståsen för att hjälpa till att förbereda hindren till terrängen nästa helg. Jag är faktiskt lite nervös för att åka dit... Jag har ju alltid varit medlem i Hark och ingen annan klubb så jag vet inte riktigt hur jag ska "gå till väga", eller vad man nu säger. Eftersom att jag blivit erbjuden en plats i Baståsens lag-SM satsning så är jag nu medlem i Baståsen, så det  är därför jag och mamma ska åka dit och hjälpa till idag.
 
Ikväll blir det till att dressyrtrimma med Spirit, måste ju rida fint på dressyrmomentet nästa lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0