Dagens lilla planering

Innan klockan halv tre ska rummet vara städat, tränsen och stövlarna putsade.
 
Klockan halv tre är det dags att åka ut till stallet och rida.
 
Sen bada och knoppa.
 
Mocka och fixa stallet
 
Packa ner det sista som inte packats ner än.
 
Hem.
 
Handla lite lunch/fika tills imorgon.
 
Äta middag.
 
(Kalnins kommer någonstans, vet inte riktigt när)
 
Vid slutet av dagen ska allt vara skinande rent och nerpackat för imorgon bär det av till Baståsen för fälttävlan. Känslan som jag har nu är jättebra. Spirit är väl igenom riden i dressyren så jag hoppas att han fortfarande är det imorgon. Vi har inte hoppat "vanliga" hinder på en vecka och jag hoppas att han blir taggad när han ser att vi ska hoppa en liten bana. Vi har inte hoppat terräng på en vecka heller men sist så hoppade vi mycket av det som kanske skulle vara med. Men jag vet en sak som jag inte hoppat som ska vara med och det är den högre trappan, men vi skulle hoppa den neråt så jag tror inte att det ska vara några problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0