Dagen

Idag har det varit en bra dag :) Gick upp vid 7 för att ta mig ut till stallet. Var i stallet ungefär 9. Hämtade in olle och gosade med honom. Ryktade av honom ordentligt och vid halv 11 red jag, Linnéa K, Sofia och Moa iväg. Vi red till en stig där vi först travad fram och tillbaka. Sedan körde jag och Linnéa lite intervall träning. Och jag kan säga att Olle tyckte det var kul. Han fick gasa på riktigt ordentligt dock blev han väldigt stark, skulle haft pelhamstången... Men men, jag fick använda rios bak som stoppkloss (y). Efter några intervaller red vi hemåt, och jag kan säga att Rio och Olle var lite övertaggade då ;) Men vi satt bara och skratta åt dem :D
 
När jag kom hem åt jag och la mig en lite stund, sedan gav jag mig av mot gymmet ! Tanken var att jag skulle köra kondition men mitt knä svek mig, tror det blivit lite mycket löpning den sista veckan så ska hålla mig borta ifrån löpning i 1 vecka nu och se om det blir bättre. 
 
Nu ligger jag och kollar på tv, och ja, det är planen för resten av kvällen. Imorgon är det tandläkarn som gäller. Ska sätta in en till tandställning, den här gången i underkäken. Suck, vill inte ha det, gör ju ont... Men det är bara att bita ihop, om ett år så har jag förmodligen inte en metallbit i munnen och det ska bli så SKÖNT !
 
Tv:n kallar nu !
 
Bild från förra sommaren !
 
Ha det bäst!
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Herre jösses vad aktiv du har blivit här nu då Johanna ;-)

2012-06-26 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0