Dagen före my B-day!

Igår blev en väldigt rolig dag! Men en aning stressig. Jag åkte ut till stallet typ halv 12 eller nått? Jag kommer inte riktigt ihåg... Sen så putsade jag träns och så fixade jag stallet och red ut och gjorde 5 intervaller och det var skitkul! De första tre intervallerna galopperade vi lugnt och sansat men sen så ville jag att det skulle gå fort och det kunde det göra. Själv är jag jättenöjd över gårdagens ridning för Spirit kunde verkligen gå i det tempot som jag ville att han skulle gå i och det är super!

Den svettiga hästen efter intervallträningen ;)

Sen så kom jag hem vid halv 3 och jag skulle vara och möta Mickis och dem andra klockan 3... Fick en aning brottom då eftersom att jag inte fixat någonting... Men jag hann faktiskt! Fast jag hade kunnat vara lite sen för det var bara Mickis som va i "tid".

Vi gjorde inte så mycket speciellt, vi grilla, vi prata, vi gjorde det vi kände för. Men klockan 19:00 satt vi i Linnéa Bion för att kolla på Tunboshowen! Jag vet inte vad jag ska säga om den... Vi kan säga såhär: Man tycker att sin egna show är mycket bättre än den showen som är året efter. Och de som har sin show tycker att den är den bästa showen ever. Så var det för mig i alla fall. Jag vet inte riktigt hur det är för 96:orna.

Efter showen så va vi ute och gjorde i princip ingenting men jag kom hem vid halv 2. Hade sjukt trevligt igår måste jag säga!

Nu ska jag till Mickis för att äta tårta till frukost och efter det ska jag lägga upp lite bilder från igår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0