Då var allting klart! :D

Varit hemma ett tag nu men har tillbringar lite tid i stallet idag för att putsa grejor och ponny. Det blev inte knoppar för jag orkade helt enkelt inte göra några men han är putsad och borstad i båda svans och man. Så jag hoppas att han inte skitar ner sig så mycket inatt som han vanligtvis brukar göra natten innan tävling... Men då får jag väl ta till torr schampot igen!

Imorgon blir det då 85 och 95 i Wirsbo och jag är jätteglad och taggad till tävlingen! Det är ett bra tag sen jag tävlade utan att det var lag. Känns faktiskt ganska så skönt att det bara är jag och Spirit som spelar roll men det är grymt kul att tävla lag för annars skulle jag inte göra det. Men ändå rätt skönt att man inte kan "sabba" för någon annan. Eller "sabba" för någon annan kan jag ju göra om jag vinner (mohahaha) men känslan som jag har just nu är att jag bara vill ha kul och att den nervositet som jag kommer få imorn bara kommer vara en mysig känsla, inte som förra året så det nästan kändes som en plåga... Jag har faktiskt gått runt och nynnat på en låt idag som jag inte vet vad den heter men går ungefär såhär: I feel good, dadanadana, and i knew that I would, dadanadnan, I feel good, dadanandna. Jag tror nog att alla vet vilket låt det är!

Önska oss lycka till nu och håll tummarna för det känns som att det kan gå riktigt bra!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0