Ännu en seg morgon...

Vad kan jag säga, det är sommarlov och man får sova hur länge man vill och även fast jag går och lägger mig hyfsat tidigt sover jag ändå jättelänge på mornarna. Jag är verkligen en sju sovare, hehe. Men idag hade jag ställt klockan på 10:00 för jag tyckte att jag inte behövde sova längre än så men... Jag snoozade i två timmar...

Men nu är jag uppe och jag är faktiskt pigg, troligtvis för att jag är väldigt utvilad och jag ser inte det som något negativt! Snart så bär det av till stallet men jag ska själv inte rida. Jessica ska ha en privat lektion för en av ridskolans ridlärare och hon frågade om hon fick låns Spirit och det fick hon. Jag kommer vara med och lyssna och verkligen försöka lära mig att se vad som behövs göras.

Men innan vi kan åka till stallet så händer en tråkig sak... I en vecka nu har det stått en islänning tillsammans med Mirò och han mår inte så bra i sina hovar och kommer inte bli bra. Det är så tråkigt när det bara finns en lösning, men jag vet ju att det är bättre så än att se ponnyn lida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0