Tuna Park!

Åkte med bror till Tuna Park idag för att få köpa mina efterlängtade inlines. Förra veckan så åkte vi runt till alla Stadium butiker i Västerås men det fanns inga med storlek 38. Jag hade provat ett par 39:or men dem kändes lite stora. Men idag åkte vi till Eskilstuna för att se om det fanns ett par 38:or där. Det fanns det men dem var för små så jag var tvungen att köpa ett par 39:or i alla fall... Kändes rätt så surt. Men nu har jag ett par inlines och jag har varit ute och åkt med dem och till en början var det lite ostadigt men efter ett tag kom man in i det. Jag åkte runt stallet och när jag kommit till stallet så tog jag en liten drick paus och kikade till Spirit lite. Jessica hade redan varit ute och tagit hand om honom när jag kom dit, han hade tydligen varit lite dryg idag men det är inte så konstigt eftersom att det har blivit lite som det har blivit nu med ridningen de två senaste dagarna.
 
Måste då säga att åka inlines är skitkul men svinjobbigt. Speciellt i uppförsbackar, man verkligen känner hur det tar i benen men mest i rumpan. Jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon men det får man stå ut med!
 
Det här är vad som införskaffades idag (fast mina inlines är rosa, inte gula)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0