Simmade ut för att bli ännu blötare...

Det har varit lite dåligt med uppdateringen nu i helgen efter tävlingen osv men jag orkade inte skriva något eller fixa filmer igår så jag hade tänkt att skriva lite mer detajerat om tävlingen idag. Men först så vill jag bara säga att jag varit på Baståsen idag igen men idag var jag hinderdomare... Jag är lite sur på vädret eftersom att det hade typ jättekul åt att jag satt mitt ute på ett fält utan paraply med bara en regnkappa som inte ens gick ner till knäna. Men jag tyckte mest synd om ryttarna som var tvungna att rida i "skiten" det var verkligen sjö ute på banan och det kan inet varit kul... Men det var ingen som ramla av vid mitt och mammas hinder, några stopp men inget allvarligt som tur var. Hade fått panik om det hade hänt nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0