Misslyckades totalt med att gå upp ur sängen tidigt...

God morgon! Idag hade jag ställt klockan på 09:00 för att jag skulle åka ut till stallet hyfsat tidigt men så klart stänger jag av alarmet när det ringer och somnar om i en och en halv timme... Nu ska jag se till att få i mig lite frukost och sen göra ett försök till att min kära bror ska skjutsa ut mig till Spirit. Men funkar det inte får jag väl ta cykeln.
 
Jag har inte riktigt tänkt på vad jag ska rida idag, Josse hade honom igår så jag vet inte riktigt vad hon gjorde med honom. Men hon har troligtvis skrivit i vårat lilla block vad hon red igår så när jag ser det så kan jag nör bestämma mer vad jag ska rida. Jag känner verkligen för att rida iväg till den superlånga grusvägen och köra lite intervallträning! Men vi får se det kanske behövs lite dressyrjobb för att jobba bort lite träningsverk som kanske kommit från lördagens tävling.
Btw det var efter den här stocken som jag ramlade av i lördags... Vi har ridit exakt samma väg ett antal gånger men i lördags så ville inte min lilla kille bli blöt om tassarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0