Long time no see, hehe...

Hej, det var ett tag sedan sen jag bloggade... Jag har haft annat för mig och jag har inte ridit så jättemycket den senaste veckan. Men Spirit har fått nya skor så det går att rida utan några problem nu. Jag red i onsdags och tömkörde i torsdags sen så hade jag inte honom fredag-lördag men igår så tömkörde jag i ca 30 minuter och sen red i ca 40 minuter. Spirit blev sjukt fin efter tömkörningen och övergångarna blev så sjukt bra!
 
Nu har jag inte Spirit dem tre nästa dagarna för jag och mamma ska ta en liten semestertripp till Ullared. Det blir min första gång där och jag kommer shoppa loss på hästprylar och vanliga kläder! Kommer säkert bli en massa andra onödiga prylar också om jag känner mig själv rätt, hehe.
 
(Hoppas bara att jag kommer kunna sova inatt, ska tälta men mamma och jag har inga problem med att tälta meeen... Mamma är inte tyst när hon sover kan vi säga xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0