Klumpeduns

Okej...

Nu får jag faktiskt ta tag i bloggandet, för nu har jag fått lite att skriva om :-) Olle har blivit lite smått igångsatt efter sin vila.

Red min kära Olle ute i sommarhagen idag och kan ju faktiskt säga att han blir en helt annan häst när man rider på gräs :-D Han var jätte mjuk och fin i sidorna men bromsen fungerade lite sämre :-) Har bilder från idag men får lägga upp dem när jag har tillgång till datan igen ;-)

Veckan som kommer blir kul, den består ändast av gym och trimmande av Olle, för nu närmar sig tävlingssäsongen med stora steg ;-)

Dock så har jag lite tråkigare nyheter, som rubriken lyder så är jag en riktig klumpeduns, så nu är kryckorna mina bästa vänner några dagar framöver, har stukat foten ganska rejält men om jag känner mig själv rätt så sitter jag på hästryggen på måndag ;-)

Nu ska jag kolla på film med min kära pojke :-)

Ha det bäst
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0