HT 12 planering!

Jag vet, jag vet, jag vet... Inga inlägg på två dagar men jag har inte haft något att skriva så jag skriver hellre ingenting än något om är ovärt. Spirit har nämligen tappat två skor och jag vill inte riskera att han får ont i fötterna genom att rida. Men det gör ju ingenting eftersom han hade väldigt bra tajming när det gäller vädret.
 
Nu för typ 2 minuter sedan så satt jag och mamma och kollade igenom höstens tävlingar. Vi ha kommit fram till att det blir tre stycken fälttävlan, två stycken hoppning och två stycken dressyr. Det känns som en välsigt bra grund. Sen så kommer det lite klubbtävlingar som till exempel KM hoppning och dressyr som jag ska vara med på om det passar. Sen så klart så måste jag vara med på Julhoppet i jul men det är ju helgen innan julafton och vid det laget så brukar de lokala tävlingarna vara slut.
 
Grov planerningen:
 
29/7 Hofors - Fälttävlan
 
4-5/8 Kungsör - Hoppning
 
25/8 Örebro - Fälttävlan
 
16/9 Nyköping - Fälttävlan
 
23/9 Stora Ekeby - Hoppning
 
20/10 Fagersta - Dressyr
 
4/11 Köping - Dressyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0