Good morning not so shiny weather!

God morgon! Ja, något står inte rätt till och felet är att jag är uppe klockan 20 i 7 en vardag med ingenting inplanerat på dagen förutom hovis klockan halv 5. Men jag har vänt på dygnet lite varje dag dem senaste veckorna, jag har inte kunnat somna före klockan 2 och det resulterar i att jag sover bort hela dagen... Men nu har jag inte sovit på hela natten för att jag inte kunde somna... Så jag kan väl försöka vara vaken hela dagen och försöka lägga mig tidigt ikväll så att jag inte sover bort hela dagen och kan åka ut till Spirit på förmiddagen istället för efter kvällsmaten som det har blivit de senaste dagarna.
 
Håll tummarna att jag håller mig vaken! :D
 

Kommentarer
Postat av: klara

ska du byta gymnasium linnea?

Svar: Det ser lite suddigt ut med det, har ingen aning faktiskt...
jumpoffbig.blogg.se

2012-07-14 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0