Gårdagens ridpass nummer 2

I går kväll så blev det en liten barbacka tur längs grusvägarna som finns runt om stallet. Först så hade jag tänkt att bara skritta för jag kände mig lite lat, hehe. Men jag blev omkörd av Sophia som var på väg ut till Katten. Så jag travade bredvid henne och så när vi kom fram till Kattens stall så var Jessica där med Frida (Frida är Sophias hästskötare/medryttare) och hon var ute och red på Katten och när jag såg henne galoppera så blev jag också grymt sugen på att galoppa. Så det blev några galopp vändor, det blev väl lite intervall träning, typ, för jag kunde inte sitta så länge eftersom att jag inte hade någon sadel. Men fin blev han i både trav och galopp, Spirit var verkligen jättemysig att rida igår båda passen!
 
Får se vad det blir för ridning idag då det inte är lika brottom att träna honom eftersom att Hofors blivit inställt. Men nästa tävling är meetinget i Kungsör och jag hade faktiskt en dröm om den tävlingen inatt... Den var inte så speciellt rolig om man säger så. Usch å fy å blä säger jag bara! Ingen bra dröm alls!

Kommentarer
Postat av: alexandra <3 Gola

Har frågestund på bloggen, den som frågar mest eller bäst får en länkning :)

2012-07-21 @ 11:20:40
URL: http://myicelanticunicorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0