With you I have nothing to fear

Idag blev det till att galoppera ut i solen! Jag slutade tidigt för att Tyskan var inställd, yay! Jag och Spirit har inte varit ute och galopparat på ett bra tag så... Ja *host* det gick lite fort. Men det är så jekla kul att galoppera ut speciellt på en häst som man kan nästan släppa helt men sen inte behöva dra som en idiot för att den ska stanna. Fast jag blev lite orolig när det helt plötsligt började komma lite för mycket is på vägen... Men vi lyckades ta oss bort till den superduper långa vägen utan att bryta benen. Fast när jag kom till den superduper långa vägen så vågade jag inte rida på den för den var alleles för isig så det blev till att rida tillbaka men vi var ute i lite mer än en timme.

Nu känner jag att solen tagit lite på kinderna för det hettar lite och jag klagar inte!!

Kom på att jag inte lagt upp filmen från i lördags här på bloggen så här är den :)



Helt okej runda som jag är väldigt nöjd över. Jag vet att det inte ser ut som att det går speciellt fort men när det var så grymt kallt som det var och Spirit bjöd väldigt bra så blev det så att jag fick tårar i ögonen som sedan blåste bort xD Det kändes välsigt löjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0