Vårterminen har börjat!

Idag var det då som ni alla kanske redan läst i mitt förra inlägg att det var första skoldagen för 2012. Den var helt okej det blev en riktig mjuk                                                                                                                                                                                                                                       start!

Men nu på kvällen så blev det lite ridning i paddocken med Spirit dock blev det mest skritt eftersom att det helt plötsligt nu blev -11 ute så paddocken var stenhård... Så det blev lite framdelsvändningar och skänkelvikningar i skritt och jag måste säga att det gick mycket bättre än vad jg hade räknat med. Spirit var väldigt kvick med tassarna.

Nu ska jag göra min hund sällskap i soffan vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0