Svar till frågestunden!

Här kommer så svaren på frågestunden!

1. vad har ni för mål i er ridning? För mig så är mitt mål med Spirit att kunna bli så bra som det går inom den tiden som vi har tillsammans. Nästa år blir jag ju då 18 så då är det slutspurten för mig och Spirit men det är ett helt år kvar och vi kan utvecklas så enormt mycket på ett år och det är precis vad jag har planerat!
2. vad är eran högsta dröm? Min högsta dröm... Jag har tre drömmar då en har med hästen och göra och det är ju självklart att bli så duktig att man kanske kan få vara med och tävla världcupen. Sen så tycker jag väldigt mycket om att spela teater och det har alltid varit en liten dröm att få vara med i en film. Sen så när jag gick på Tunboskolan så väckte Thord Harry Nilsson en dröm, jag skulle vilja vara en modell för han sa, enligt en fotografs vinkel, att jag har ett väldigt vackert och fotogenetiskt ansikte. Sen så har jag hört från ganska många håll att jag har modellben vilket jag bara tar som en riktigt positiv sak!
3. det bästa som hänt er? Det bästa som hänt mig är helt klart Spirit. Han är mitt allt och även fast att han kan vara ett riktigt pain in the as ibland så är det lite av hans charm.
4. Är du kär och har du någon gång varit kär? Just nu är jag inte kär men jag har varit men den var inte besvarad :)
5. Vilken skola går du på? Jag går på Rudbeckianska gymnasiet i Västeås och läser det samhällsvetenspakligaprogrammet med inrikting samhäll profil entrepenör. jag älskar att skriva hela linjens namn för jag tycker det får mig att låta smart :M
6. Trivs du bra i skolan och med din klass? Jag älskar skolan jag föll för skolan så fort jag gick in i byggnaderna. Lärarna är grymt bra, lite jobbiga ibland men det är så det ska vara! Klassen är väl kanske inte den bästa för just mig men jag hoppas att det kommer bli det eftersom att det är den här utbildningen som jag vill läsa.

Lite långa svar kanske men jag är som jag är och jag krånglar till allt! Då menar jag verkligen allt!! Hoppas att det blev bra svar på era frågor :)

Lisa fager var den som vann frågestunden. Även fast att Klara skrivit lika många frågor så hade hon ingen länk till hennes blogg så jag antar att hon är en som vill vara privat eller så har hon ingen blogg. Priset var ju då en länk till vinnarens blogg i varje inlägg i 3 dagar. Lisa bloggar på tavlingsponni.blogg.se och det är en grymt bra blogg som jag läser minst en gång om dagen :)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

sv: men om flera blir felfria då? vad räknas då? för det kan ju inte va flera lag som kommer etta liksom :P?

2012-01-18 @ 21:48:14
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0