Schoolisch roolisch!

Hej hej!

Nu sitter jag på historian och troligtvis lyssnar på min historia lärare (tidsinställt). Vill ni veta en sak? Jag tycker historia är jättetråkigt. Jag vet, varför valde du samhäll om du inte tycker om historia? Svaret är enkelt: Jag tycker om samhällskunskap och det är en bred utbildning eftersom att jag inte vet riktigt vad jag vill jobba med när jag blir vuxen. Ärligt talat så hade jag gått natur om det inte var så himla mycket fysik för att det är en ännu mer bred utbildning. Men nu är det så att jag hatar fysik mer än pyttipanna och då är det illa.

This or that:
(på de ämnen som jag läser/kommer läsa)
Svenska/Engelska?
Geografi/Historia?
Idrott/Naturkunskap?
Språk/Samhällskunskap?
Matte/Religon?

Vad skulle ni välja? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0