Regntäcke nyhet hos hööks

Grymt snyggt regntäcke från HÖÖKS som jag vet att Spirit skulle passa så bra i. Men ja... vi har ju en del täcken redan. Så det blir nog inget nytt täcke för oss inom den närmsta framtiden ;)

499:-

Regn-/flugtäcke i en kombination av 600D polyester ripstop och finmaskigt polyesternät. Levereras med avtagbart halstäcke som du enkelt knäpper med kardborre.

  • Bensnören.
  • Dubbla bogspännen med snabbknäppen.
  • Höga bogveck.
  • Kryssgjordar.
  • Svansskydd.
  • Tvätt 30º.


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar:alltså något måste vara fel för han vägrade ta stöd över huvudtaget! alltså jag fick sparka/piska fram honom och så fort han skulle ta stöd i handen tvärnitade han :( börjar bli orolig att han har ont för i helgen var han också känslig i munne och jag fick kanppt ta i honom, men då sprang han ifrån mig istället :S får väl se hur han är nu annars vet jag inte vad jag gör :(

2012-01-31 @ 15:35:03
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0