Regn, regn och mera regn...

Well hello there!

Jag kan inte sluta tänka på att vädret är skit... Det var så himla fint väder igår, solen tog rätt mycket på mina kinder igår. Men nu hur ser det ut ute egentligen?? (sadface) Jag vill ha sommar och sol. Inte oktober och regn... Nu är ju ändå julen över så nu behöver det inte vara mörkt och snö (fast snö har det aldrig funnits)!

Ikväll tror jag att det blir till att tömköra lite. Har inte gjort det på ett tag. Men nu eftersom att det regnar så kanske underlaget i paddocken är lite mjukare (får vi hoppas). Fast jag vill inte att det ska var mjukt i backen för då blir min lilla skitgris skitig när han rullar, yay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0