Pay'n Jump 7/1

Riktigt nöjd efter dagens Pay'n Jump. Framridningen gick helt okej men det var lite trångt så Spirit fick inte plats att galoppera riktigt men annars gick det jättebra. Sen när jag skulle hoppa banan fick han plats så då hade det laddat upp inom honom så han flög iväg som en raket. Enligt mamma och filmen så va det inte så men känslan var den! I 80 så gick det superbra Han lyssnade väldigt mycket på alla mina hjälper väldigt mycket på vikten. Vi lyckades ta oss runt med 0 fel som var målet så jag är riktigt nöjd över det! I 90 så blev det ett stopp på andra hindret men det var för att mina fötter vid det läget var som två stora isbitar så jag kunde inte hålla ut honom så att det blev en schysst väg för honom (eftersom jag har en sån smart häst så visste han redan vart han skulle...). Men resten av banan flöt på riktigt fint.

Lite bilder:




SER NI BLICKEN PÅ BILDERNA!! JAG KOLLAR INTE NER I SPRÅNGET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0