Okänd-Okänd

Något som jag tycker är väldigt tråkigt med Spirits pass är att det inte finns någon stamtavla i den. Det hade varit så roligt att veta vad som fanns bakom honom. För det som jag kan gissa på är något kallblod eftersom att han är så grov. Men sen enligt Jens så har han en väldigt dansk färg. Det enda jag vet om Spirit är att han är född i Tyskland och den första ägaren efter det att han var föl bodde i Lipzig. Jag har tänk på en sak när det gäller den ägaren... Tänk om man skulle få tag på honom på något sätt. Och tänk då om han hade bilder på lilla Spirre från det att han var föl. Jag skulle typ döda för att få se min älskling som ett föl! Han måste ha varit jättesöt eller jätteful men det skulle bara göra honom söt.

Den här kanske finns bakom Spirit?

Eller den här kanske?


Eller varför inte den här??? xD

Vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0