Mycket muskler i ett litet paket

Jag vet, jag vet. Bloggen har stått still i två dagar men i söndags var jag inte på humör för att blogga för ja... Spirit var inte så rolig. Sen så igår så han jag inte skriva något för att tiden räckte inte till. Men det som hände igår var att jag och mamma stoppade in Spirit i transporten och körde iväg till Dingtuna för en akut ridlektion för Karin. Karin hann lägga upp en plan för det vi skulle gör och det började med att hon skulle rida Spirit sen så skulle jag få sitta upp. Men det där att jag skulle hoppa upp efter att Karin ridit kom aldrig. Spirit var ett rent helvete och Karin orkade knappt med honom. Hon blev helt slut och jag gissar på att hon sov rätt så gott inatt. Det är väldigt svårt att förklara hur Spirit var, han är verkligen en fux vallack med små öron. Jag tror att Karin blev lite imponerad över hur bra jag faktiskt får till Spirit. Visserligen har hon ridit Spirit föut men det var nästan två år sen. Nu så är han mycket mer musklad och orkar kämpa emot på ett annat sätt. Han är precis så som jag vill att han ska vara i hoppningen. Men då blir han helt okontollerbar i dressyren så det blir till att kämpa på med den nu ett tag framöver!

På Torsdag börjar äntligen hoppträningarna för Karin! Vi ska bli oslagbara i division 3!! (som tur är så är det inte stilbedömning länge) :D



Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

vad är det för bedöming!!!!???? är de tid????? då jävlar ska krypton få springa ;)

2012-01-18 @ 20:16:04
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0